Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

100.000 επιπλέον μερίδες φαγητού #apotalidl για τη Μ.Κ.Ο. «Μπορούμε»

Η Lidl Ελλάς προσέφερε επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού στην ΜΚΟ «Μπορούμε», φτάνοντας τις 300.000 μερίδες σε σύνολο, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως ό,τι γίνεται  #apotalidl είναι για καλό!

Κάθε αναφορά στα social media με τη φράση «από τα Lidl», άλλαξε νόημα. Έτσι, για την καμπάνια #apotalidl η Lidl Ελλάς έλαβε 25 βραβεία στο σύνολο, στην πλειοψηφία τους χρυσά, με κορωνίδα τα βραβεία ERMIS Creative Bravery, Client of the Year και Brand of the Year.

Και επειδή το καλό αξίζει να πολλαπλασιάζεται, η εταιρία δώρισε ως επιστέγασμα αυτής της αναγνώρισης, πάλι μέσα από τη ΜΚΟ «Μπορούμε», επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη!

Η στήριξη και η φροντίδα των συνανθρώπων μας αποτελεί για όλους στη Lidl Ελλάς προτεραιότητα και αυτό το αποδεικνύει καθημερινά με πράξεις. 

Γιατί ό,τι γίνεται «από τα Lidl» γίνεται για καλό!

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου