Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Facebook: Πιθανές οι διαγραφές διαφημίσεων

To Facebook ανακοίνωσε ότι μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019 απενεργοποίησε 2,19 δισεκατομμύρια fake λογαριασμούς. Παράλληλα,μέσα στο εξάμηνο Οκτωβρίου 2018-Μαρτίου 2019 έχει διαγράψει πε-ρισσότερα από 3,4 δισεκατομμύρια λογαριασμούς και 7,3 εκατομμύρια αναρτήσεις που προωθούσαν τη ρητορική μίσους. 

Η πλατφόρμα θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τους ελέγχους στο περιεχόμενο που φιλοξενεί, ενώ στο μικροσκόπιό της θα μπουν οι λογαριασμοί που παρουσιάζουν υποτροπές. Επιπλέον, το Facebook θα αυξήσει τις αμοιβές των moderators και θα τους προσφέρει πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. 

Μάλιστα, ο Μαρκ Ζούκεμπεργκ τόνισε ότι η επένδυση που έχει κάνει η πλατφόρμα για να καθαρίσει το
περιεχόμενό της είναι εις βάρος της οικονομικής ανάπτυξής της. Ο ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Νομίζω ότι το ποσό του προϋπολογισμού μας που επενδύεται σε συστήματα ασφαλείας είναι υψηλότερο από τα φετινά έσοδα του Twitter. Σίγουρα, έχει μεγάλο αντίκτυπο στην κερδοφορία».

Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της διαφημιστικής αγοράς, οι εντατικότεροι έλεγχοι είναι πολύ
πιθανό να οδηγήσουν σε λανθασμένες διαγραφές διαφημιστικού περιεχομένου που αφορούν τα brands, όμως από την άλλη πλευρά θα κάνουν την πλατφόρμα ένα ασφαλέστερο μέρος για όλους.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου