Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα 360 καμπάνια για την Eurobank

H καμπάνια αποτυπώνει τη διετή συμβολή της Eurobank στην αντιμετώπιση του εθνικού ζητήματος του δημογραφικού σε κάθε μέσο

Η νέα καμπάνια της Ogilvy για την Eurobank έρχεται να μας υπενθυμίσει με έναν φρέσκο τρόπο πως το μπροστά αυτού του κόσμου είναι τα παιδιά. Μπορεί τώρα να κοιμούνται όλη την ώρα, να παίζουν με τις σαπουνόφουσκες σε κάθε τους μπάνιο και να πιπιλούν την πιπίλα τους με σταθερό ρυθμό, αλλά σε μερικά χρόνια θα φέρουν το μπροστά.

Την εξέλιξη, την ανάπτυξη, την πρωτοποριακή ματιά σε κάθε τομέα, για όλους. Για να γίνουν όμως όλα αυτά πρέπει πρώτα να γεννηθούν, πρέπει πρώτα να ακουστεί το κλάμα τους. Και ήδη, με την πρωτοβουλία για το Δημογραφικό της EurobankΜπροστά για την Oικογένεια, έχουν ακουστεί 20 διαφορετικά κλάματα. 20 νέες ζωές που ήρθαν στον κόσμο μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης. Και επειδή πρώτα βήματα δεν κάνουν μόνο τα μωρά αλλά και οι οικογένειες, η Eurobank στηρίζει οικογένειες σε όλη την Ελλάδα με βρεφικά πακέτα και συμβουλευτική υποστήριξη σε νέους γονείς.

Η καμπάνια έχει 360ο χαρακτήρα και αποτυπώνει τη διετή συμβολή της Eurobank στην αντιμετώπιση του εθνικού ζητήματος του δημογραφικού σε κάθε μέσο. Παντού, γίνεται αναφορά στη σημαντική στήριξη που υπάρχει μέχρι σήμερα, αλλά και η υπόσχεση για τη συνέχεια της.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου