Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Αναθεώρηση δομής και στρατηγικής για τον όμιλο Κορρές

Στην αναθεώρηση της δομής και της στρατηγικής του προχωρά ο όμιλος Κορρές, αναθέτοντας στον Robert DeΒaker, κορυφαίο στέλεχος στη διεθνή αγορά καλλυντικών με σημαντική εμπειρία στον τομέα Ανάπτυξης & Στρατηγικής Brand, τον ρόλο του Korres Brand Global President με στόχο την εδραίωση του brand Korres στις πιο απαιτητικές διεθνείς αγορές.

Παράλληλα, διαμορφώνονται 4 Λειτουργικές Διευθύνσεις ομίλου και 3 Γεωγραφικοί Άξονες Εμπορικής Εστίασης. Οι 4 Λειτουργικές Διευθύνσεις ομίλου είναι Διεύθυνση Καινοτομίας (Innovation Division), Διεύθυνση Branding & Marketing, Διεύθυνση Supply Chain και Οικονομική Διεύθυνση. Οι 3 Γεωγραφικοί Άξονες Εμπορικής Εστίασης είναι οι Αμερική, Ευρώπη και Ασία.

«Το νέο σχήμα και στρατηγική του ομίλου αποτελούν το κατάλληλο υπόβαθρο για την ουσιαστική επέκταση και εμπορική επιτυχία της μάρκας Κορρές σε σημαντικές διεθνείς αγορές που παρουσιάζουν εξαιρετικά περιθώρια ανάπτυξης για τον όμιλο, υπηρετώντας το όραμα ενός παγκόσμιου brand», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Επιπλέον, ο Δημήτρης Βιδάκης αποχωρεί από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και αναλαμβάνει πλέον τη νέα ιδιότητα του Συμβούλου Διοίκησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ενίσχυση της διεθνούς δραστηριότητας και η εδραίωση του brand παγκοσμίως υπήρξε ο βασικός άξονας στρατηγικού σχεδιασμού για τον όμιλο το 2018, στο πλαίσιο της σύμπραξης με τη Morgan Stanley Private Equity Asia και την εταιρεία Profex, οδηγώντας σε ανάπτυξη +8%.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

MediaNews

Από σήμερα και καθημερινά στις 16.00