Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Κρι Κρι: Ανάπτυξη με οδηγούς την ισχυρή επικοινωνία και τα νέα προϊόντα

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2018 για τη βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι.

Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 94,23 εκατ. ευρώ έναντι 79,25 εκατ. το 2017, αυξημένος κατά 18,9%. Στην ελληνική αγορά παγωτού, η Κρι Κρι ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων 9,8%. Στις επιδόσεις αυτές, συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 16.000 σημεία σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων.

Η μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 15,4% (στοιχεία Nielsen Δεκ. 2018). Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, στην οποία η Κρι Κρι κατέχει τη δεύτερη θέση σε όγκο, οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση 8,3%. Στον τομέα αυτό, η εταιρεία εστιάζει στη μεγάλη κατηγορία του στραγγιστού γιαουρτιού.

Συνέχισε δυναμικά την υποστήριξη της νέας σειράς στραγγιστών γιαουρτιών «Στραγγιστό & Αγαπημένο» με ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα επικοινωνίας, καταφέρνοντας μία αύξηση μεριδίου στην κατηγορία +1.2πμ. Επίσης, ενίσχυσε τη θέση της και στις υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες. Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση 41,7%.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, η Κρι Κρι έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016. Στη χρήση 2018, οι παραγωγικές επενδύσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τα 8 εκατ.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

MediaNews

Από σήμερα και καθημερινά στις 16.00