Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Παρελθόν το τμήμα brand marketing του Netflix

To Netflix προχώρησε στις αρχές Μαρτίου στη διάλυση του τμήματος brand marketing.

Οι αλλαγές αυτές έρχονται σε συνέχεια της ανακοίνωσης της αποχώρησης του επικεφαλής του τμήματος marketing Kelly Bennett, μετά από 7 χρόνια συνεργασίας. Ο Bennett θα εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντά του για ένα μεταβατικό στάδιο, ενώ η πλατφόρμα βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση του αντικαταστάτη του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστός  ο αριθμός των ατόμων που αποτελούσαν το συγκεκριμένο τμήμα, ούτε οι λόγοι που το Netflix προχώρησε στην απόφαση αυτή, ενώ δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση ή κάποια επίσημη δήλωση για το ποιος θα αναλάβει τα συγκεκριμένα καθήκοντα.

Και στο παρελθόν πάντως η πλατφόρμα είχε ακολουθήσει την ίδια τακτική με άλλα τμήματά της καθώς και με ηγετικές ομάδες της χωρίς να έχει δώσει κάποια εξήγηση.

Στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι πρόκειται για μια μορφή αναδιοργάνωσης που έρχεται σε συνέχεια της εξαγοράς της Twentieth Century Fox από την Disney, αλλά και της δραστηριοποίησης της Apple στο χώρο του streaming.

Δείτε επίσης

MediaNews

Διαδραστικό ρόλο στην εκπομπή θα έχουν και οι τηλεθεατές, καθώς θα μπορούν μέσω poll να συμμετέχουν.

MediaNews

«Θα έπρεπε να έχουμε ασχοληθεί με τον ΟΣΕ. Οι καημένοι οι εργαζόμενοι τα λένε χρόνια», σημείωσε η Τατιάνα Στεφανίδου.

Εφημερίδες

Τι έγραψε η στήλη «Πράκτωρ» των Παραπολιτικών.

MediaNews

Στην έναρξη της εκπομπής «Καλό μεσημεράκι», ο Νίκος Μουτσινάς έκανε γνωστό πως του χρόνου δεν θα κάνει εκπομπή.


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του
Media Member