Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Σε αναζήτηση CMO το Netflix

Χηρεύει η θέση του chief marketing officer στο Netflix, μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης του Kelly Bennett.

Μετά από 7 χρόνια θητείας στην πλατφόρμα, το στέλεχος περνά σε μια μεταβατική φάση έως ότου βρεθεί ο διάδοχός του, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει μέχρι και το τέλος του έτους. Το στέλεχος, που συνέβαλε στην προσέλκυση περισσότερων από 113 εκατ. συνδρομητών κατά τη διάρκεια της θητείας του, σχολίασε ότι τα 7 χρόνια στο Netflix «ήταν αυτά που του προσέφεραν τις μεγαλύτερες ανταμοιβές στην επαγγελματική του ζωή».

Σε αυτήν την πορεία, είχε την εποπτεία του διογκούμενου marketing budget του κολοσσού του streaming και μετατόπισε το positioning του από ένα brand τεχνολογίας σε γίγαντα της ψυχαγωγίας. Ήταν επίσης υπεύθυνος για τις καμπάνιες προώθησης των franchises House of Cards, Orange is the New Black και Stranger Things, μεταξύ άλλων, αλλά και της οσκαρικής Roma. Ο Bennett δήλωσε ότι σχεδιάζει να περάσει περισσότερο χρόνο με την οικογένειά του και προσβλέπει σε μια «ημι-συνταξιοδότηση», με την καριέρα του εφεξής να περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε συμβούλια, τη διδασκαλία και τη συνεργασία με μη-κερδοσκοπικές οργανώσεις.
(Πηγή: TheDrum)

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου