Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον ΣΔΕ

Την Τρίτη, 5 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη συμμετοχή των εταιριών-μελών, η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκαν και αρχαιρεσίες.

Τα Μέλη του ΣΔΕ  ενέκριναν την Έκθεση Πεπραγμένων για το 2018, τον Οικονομικό Απολογισμό για την οικονομική χρήση που έληξε (2018), καθώς και τον Προϋπολογισμό του 2019. Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής: Γρηγόρης Αντωνιάδης (Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης), Πρόεδρος, Κατερίνα Βλάχου (Mondelez Hellas), Αντιπρόεδρος, Άντζελα Κοτρότσου (Arla Foods Ελλάς), Γραμματέας, Υβέτ Κοσμετάτου (Praxia Bank),  Ταμίας.

Μέλη είναι οι Χάρης Κονίνης (Cosmote), Μαριάνα Κορδοπάτη (Procter & Gamble Hellas), Κώστας Σταματάκης (Dixons South East Europe), Αλίν Μπαρδισμπανιάν (Wind Hellas), Κώστας Λιμνίδης, Glaxosmithkline, Τζελίνα Κουκουμέλη (Κρι Κρι), Χάιδω Ηλιοπούλου (Vodafone). Πριν από την έναρξη των εργασιών της Συνέλευσης, η Αγγελική Γιαννοπούλου CEO, Carat Greece και ο Π. Καραχάλιος CEO Greece, Dentsu Aegis Network, στην παρουσίασή τους με τίτλο «Dear Future, We Are Ready!», παρουσίασαν ενδιαφέροντα Media στοιχεία για τη χρονιά που πέρασε, τις προβλέψεις τους για το 2019, καθώς και σημαντικά insights  για τα Μέσα και τον καταναλωτή του μέλλοντος, που είναι ήδη εδώ.

Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης στη σύντομη ομιλία του, αφού ευχαρίστησε τα μέλη του Συνδέσμου και το απερχόμενο Διοικητικό Συμβούλιο για την εξαιρετική συνεργασία, ανέφερε ότι το 2018 υπήρξε μια χρονιά με θετικό πρόσημο όσον αφορά στην οικονομία, αλλά και στη διαφημιστική επένδυση. Τόνισε όμως ότι, όπως είχε προβλεφθεί, η ανάπτυξη ήταν «χαμηλής πτήσης» και όχι ικανή να συμπαρασύρει τη διαφημιστική αγορά σε τροχιά σημαντικής ανάπτυξης.

Αναφερόμενος στον ΣΔΕ, σημείωσε χαρακτηριστικά ότι  «ο ΣΔΕ ξεπέρασε…τον εαυτό του. Αναλάβαμε νέες πρωτοβουλίες, τόσο θεσμικές, όσο και εκπαιδευτικές-ενημερωτικές. Ήμασταν σε διαρκή επικοινωνία με όλους: με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων,  με τους φορείς της αγοράς, την Πολιτεία, τα Media, αλλά και με την αγορά». Στην παρουσίαση της η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου, Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε στα σημαντικότερα θέματα που απασχόλησαν την αγορά:

– Η Ειδική Εισφορά 2% στο Διαδίκτυο υπέρ ΕΔΟΕΑΠ και η αναδρομική καταβολή αυτής από 16-11-2017
– Η εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) από 25-5-2018
– Η Εταιρία Καταγραφής της Διαφημιστικής Επένδυσης στην Τηλεόραση  (Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου, Ν. 4487/2017)
– Η αδειοδότηση των ενημερωτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας και η συνδεδεμένη με αυτή μείωση του ειδικού φόρου τηλεόρασης από 20% σε 5%
– Η σε εκκρεμότητα προκήρυξη διαγωνισμού για τις άδειες τηλεοπτικών σταθμών θεματικού περιεχομένου
– Η επαναδραστηριοποίηση της Επιτροπής Ελέγχου Έρευνας Τηλεθέασης (ΕΕΕΤ)
– Η δημοσιοποίηση από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων του Global Media Charter
– To Coalition for Better Ads και η δημοσιοποίηση των επικαιροποιημένων Better Ads Standards
– H διεθνής συζήτηση για τα Gender Stereotypes στην επικοινωνία
– To ξεκίνημα της συζήτησης για την εξέλιξη της σχέσης διαφημιζομένων & agencies
– H σημαντικότητα του purpose και το sustainable growth

Η Νερίνα Κομιώτη στάθηκε ιδιαίτερα στα θεσμικά θέματα και στις παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες που απαιτήθηκαν, ενώ επισήμανε την προτεραιότητα που δίνει ο Σύνδεσμος στην ενημέρωση των μελών του για θέματα  Digital. Στο πλαίσιο αυτό, για το 2019 έχει δρομολογηθεί σειρά ενεργειών και παρεμβάσεων για την κατανόηση του περιεχομένου του Global Media Charter, των αρχών δηλαδή που έθεσαν παγκόσμια οι διαφημιζόμενοι για αποτελεσματική συνεργασία στο οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

MediaNews

Από σήμερα και καθημερινά στις 16.00