Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

BBDO: Στον αέρα η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Kaiser με τον Βασίλη Μπισμπίκη

Πρωταγωνιστής, για δεύτερη συνεχή χρονιά

Η Kaiser, βρίσκεται στον αέρα με ολοκαίνουρια διαφημιστική καμπάνια, καταλήγοντας στο ερώτημα που όλοι ήδη γνωρίζουν την απάντηση, «Μπύρα ή Kaiser.

Πρωταγωνιστής, για δεύτερη συνεχή χρονιά είναι ο γνωστός σκηνοθέτης και ηθοποιός, Βασίλης Μπισμπίκης, για τον οποίο πλέον η Kaiser αποτελεί βασικό στοιχείο της καθημερινής του απόλαυσης.

Γι’ αυτό και σε κάθε περίσταση, πριν καν προλάβει να ζητήσει την αγαπημένη του μπύρα, η Kaiser εμφανίζεται λαχταριστή μπροστά του! Στο φαγητό, στη βραδινή έξοδο, στο διάλειμμα μιας πρόβας, στο BBQ με φίλους, στο φινάλε μιας παράστασης, αλλά και στις ώρες χαλάρωσης στο σπίτι, καμία άλλη εναλλακτική δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την αγαπημένη του premium Pilsner.

 

Με εκλεπτυσμένη αισθητική και ελκυστικά πλάνα, η νέα καμπάνια που είναι στον αέρα από την Δευτέρα 10 Απριλίου, συνδυάζει έναν χιουμοριστικό και witty χαρακτήρα, ενώ το χιούμορ είναι το στοιχείο που τη διαφοροποιεί από τις προηγούμενες καμπάνιες του brand, κάνοντας την επικοινωνία με το κοινό ακόμη πιο άμεση και ανάλαφρη.

 

Η Kaiser δεν αποτελεί απλά μια μπύρα, καθώς οι 5 εκλεκτές ποικιλίες κριθαριού, οι 3 επιλεγμένοι τύποι λυκίσκου – με τον μοναδικό λυκίσκο «Tradition» να κυριαρχεί στη χαρακτηριστική γεύση της, η λεπτομέρεια σε όλα τα στάδια της ζυθοποίησης και οι ιδανικές συνθήκες ζύμωσης και ωρίμανσης, την καθιστούν μια εξαιρετική επιλογή για όλες τις ξεχωριστές μας στιγμές.

 

Την τηλεοπτική καμπάνια δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία BBDO Athens, σε παραγωγή της Filmiki Productions και σκηνοθεσία του Θάνου Μήτσιου.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου