Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

McV&H: Νέα καμπάνια για την Κατσέλης

Αυτή η σκέψη έγινε η αρχή για τη δημιουργία μιας πολύ ατμοσφαιρικής τηλεοπτικής διαφήμισης

Το ψωμί είναι ένα από τα πιο απλά καθημερινά τρόφιμα, αλλά ταυτόχρονα τόσο βασικό, τόσο αρχέγονο και τόσο συνυφασμένο με τη διατροφική μας παράδοση, που αποκτά μια διάσταση υπερβατική. Αυτή η σκέψη έγινε η αρχή για τη δημιουργία μιας πολύ ατμοσφαιρικής τηλεοπτικής καμπάνιας για την Κατσέλης, από τη McVictor & Hamilton.

Η Γη, το νερό, η φωτιά, το ανθρώπινο πνεύμα… μια αλληλουχία γεγονότων που οδηγούν στην παρασκευή ενός ψωμιού και που περιγράφονται με κινηματογραφική ματιά και εστιάζουν στους ήχους και τα συναισθήματα, έρχονται να αναδείξουν το ψωμί σε απόλυτο πρωταγωνιστή μ’ έναν τρόπο υποβλητικό και να μας μιλήσουν για τις αρχές σύμφωνα με τις οποίες φτιάχνεται το ψωμί Κατσέλης.

Τη νέα καμπάνια, της οποίας τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στη Μάνη και τη Μονεμβασιά, δημιούργησε και επιμελήθηκε η McV&H, ενώ την παραγωγή της ανέλαβε η Stefi Productions με σκηνοθέτη τον Γιώργο Ζαφείρη. H καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση & internet.

 

Ο Θαλής Πιτούλης, CEO της McV&H, δήλωσε: «Στη McVictor&Hamilton δημιουργούμε ταινίες με αξίες».

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου