Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Η Henkel λανσάρει νέα in store θεματική καμπάνια

Η Henkel Hellas και τα brands Dixan, Persil, Vapona, Bref και Color Catcher πρωταγωνιστούν στη νέα in store καμπάνια «Tρίποντο στην Καθαριότητα!» και επιβραβεύουν όλους τους καταναλωτές με εκπτώσεις έως και 50%.

Η νέα καμπάνια επιβραβεύει τη θετική σκέψη και την επιτυχία, με όχημα το μπάσκετ. Το 2019 αποτελεί μια ιδιαίτερη χρονιά για το ελληνικό μπάσκετ και τα brands της Henkel ενισχύουν την εορταστική ατμόσφαιρα προσκαλώντας όλους τους καταναλωτές να συμμετέχουν σε αυτή και να σκέφτονται με τον ίδιο θετικό τρόπο στην καθημερινότητά τους, χαρίζοντας δώρα και εκπτωτικές προσφορές.

Η Ράνια Φιλιπακοπούλου, Trade Marketing Manager Laundry & Home Care, δήλωσε: «Στη Henkel Hellas, η θετική προσέγγιση των προκλήσεων και των στόχων μας είναι το μόττο μας! Η φετινή χρονιά αποτελεί “σταθμό” για το ελληνικό μπάσκετ και εμείς είμαστε εδώ με τα προϊόντα μας για να μεταφέρουμε σε κάθε σπίτι το μήνυμα αισιοδοξίας και θετικής διάθεσης, βάζοντας Τρίποντο πρωτίστως στην καρδιά του καταναλωτή μας».

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου