Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Ψωμί του τοστ: «Ψήνεται» για επικοινωνία

Στην «μάχη» της επικοινωνίας φαίνεται να έχουν εστιάσει τα επώνυμα brands συσκευασμένου ψωμιού, παράλληλα με την επένδυση σε νέα, καινοτόμα προϊόντα που απαντούν σε πολλαπλές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.

Νέες διαφημιστικές καμπάνιες, celebrity ambassadors, digital ενέργειες και προωθητικές δράσεις έρχονται να υπενθυμίσουν τη διατροφική αξία ενός αγαθού καθημερινής κατανάλωσης όπως το ψωμί του τοστ, αλλά και να προτάξουν την ποικιλία που χαρακτηρίζει πλέον την κατηγορία. Σε rebranding προχώρησε το ψωμί του τοστ Κρις Κρις, λανσάροντας νέες συσκευασίες, νέα προϊόντα και τη φιλοσοφία «Ζυμώνει ό,τι αξίζει».

Συγκεκριμένα, λάνσαρε το πρώτο «Ψωμί για Τοστ» χωρίς προσθήκη ζάχαρης, καθώς και τις «Φέτες Ζωής» χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με τις ευεργετικές ιδιότητες του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου και του φύτρου σταριού. Η νέα φιλοσοφία «Ζυμώνει ό,τι αξίζει» παρουσιάζεται στους καταναλωτές μέσα από μια ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας, με την υπογραφή της attp, σε online και social media, αλλά και σε σημεία πώλησης, με ειδικές προβολές, γευστικές δοκιμές και προωθητικά προγράμματα.

Με τηλεοπτική καμπάνια της McCann Athens λανσαρίστηκε και το ψωμί «Παπαδοπούλου Plus», της Ε.Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ. Πρόκειται για ένα νέο σταρένιο ψωμί του τοστ εμπλουτισμένο με σίδηρο, ασβέστιο, βιταμίνη D και φολικό οξύ. Στην επικοινωνία επέλεξε να επενδύσει και η Καραμολέγκος, με νέα διαφημιστική ταινία για το ψωμί του τοστ, δημιουργία της Frank&Fame.

Η ταινία, με πρωταγωνιστές τους τρεις δημοφιλείς chefs Πάνο Ιωαννίδη, Σωτήρη Κοντιζά και Λεωνίδα Κουτσόπουλο, έχει στόχο να αναδείξει και να προβάλλει την υπεροχή του ψωμιού για τοστ Καραμολέγκος, λόγω της παρασκευής του με προζύμι φυσικής ωρίμανσης, παραγωγής Καραμολέγκου. Στην αγορά των αρτοσκευασμάτων εισήλθε και η ΘΕΣγάλα, με το λανσάρισμα ψωμιού για τοστ. Πρόκειται για πολύσπορο ψωμί ολικής άλεσης και σίκαλης, με φυσικό προζύμι, το οποίο πωλείται τα συνεταιριστικά καταστήματα και στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Συνεταιρισμού.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου