Με τις παγκόσμιες δαπάνες στο Influencer Marketing να φτάνουν τα 22,2 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, σύμφωνα με τη Statista, ο όμιλος επικοινωνίας WPP εισχωρεί στην αναπτυσσόμενη αγορά με την εξαγορά του The Goat Agency, ενός από τα πολλά υποσχόμενα agency στον χώρο.
Η The Goat Agency η οποία δημιουργεί influencer marketing καμπάνιες βασισμένες σε δεδομένα, ιδρύθηκε το 2015 από τον CEO Arron Shepherd και τους συνιδρυτές Nick Cooke και Harry Hugo. Έκτοτε έχει αυξηθεί και απασχολεί περισσότερα από 150 υπαλλήλους οι οποίοι εργάζονται με brands όπως η Dell, η Beiersdorf, η Meta, η Tesco, η Uber, η EA, η Natura και η Augustinus Bader. Τα τελευταία οκτώ χρόνια έχει παρακολουθήσει την απόδοση περισσότερων από 50.000 influencer καναλιών και περισσότερων από 250.000 τμημάτων περιεχομένου.
Η εξαγορά θέλει την Goat να εντάσσεται στην GroupM και να συγχωνεύεται με το influencer marketing offering INCA αποτελώντας μέρος της media performance εταιρείας, Nexus. Αυτό θα δημιουργήσει μια νέα influencer εταιρεία με περισσότερους από 300 υπαλλήλους οι οποίοι θα δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από 30 αγορές.
Ο Mark Read, Διευθύνων Σύμβουλος της WPP, δήλωσε ότι το influencer marketing ήταν «βασική προτεραιότητα ανάπτυξης» τόσο για τη βιομηχανία όσο και για το δίκτυο των agencies. Ο παγκόσμιος Διευθύνων Σύμβουλος της GroupM, Christian Juhl, πρόσθεσε ότι το influencer marketing ήταν «ένας συναρπαστικός τομέας ανάπτυξης» για την επιχείρηση και ένας τομέας που αναζητούσαν οι πελάτες σε παγκόσμια κλίμακα, προσθέτωντας: «Η προσθήκη της Goat στην GroupM ως μέρος της GroupM Nexus μας δίνει τη δυνατότητα να παρέχουμε υπεύθυνες, διακαναλικές και βασισμένες σε δεδομένα influencer λύσεις για πελάτες οπουδήποτε στον κόσμο».