Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινά συνεργασία με τη Nielsen

Η Nielsen παρουσίασε στην ΑΒ Βασιλόπουλος το νέο διαδραστικό διήμερο workshop «Shopper Centric Category Management», το οποίο ενσωματώνει στο ήδη υπάρχον μοντέλο μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, καθώς και την πολύτιμη γνώση που παρέχει η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή.

To Workshop, στο πλαίσιο της ανάλυσης διαχείρισης κατηγοριών, έδωσε τη δυνατότητα σε 22 έμπειρα στελέχη της AB να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν τα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική λήψη μίας σειράς σημαντικών αποφάσεων που αφορούν: στο κατάλληλο εύρος προϊόντων που ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών, στις βασικές αρχές merchandising και πώς αυτές επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αγοράς, στην κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική με βάση τις προτιμήσεις και την ευαισθησία των καταναλωτών ως προς την τιμή και στην κατάλληλη πολιτική προώθησης που μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

MediaNews

Από σήμερα και καθημερινά στις 16.00