Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινά συνεργασία με τη Nielsen

Η Nielsen παρουσίασε στην ΑΒ Βασιλόπουλος το νέο διαδραστικό διήμερο workshop «Shopper Centric Category Management», το οποίο ενσωματώνει στο ήδη υπάρχον μοντέλο μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, καθώς και την πολύτιμη γνώση που παρέχει η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή.

To Workshop, στο πλαίσιο της ανάλυσης διαχείρισης κατηγοριών, έδωσε τη δυνατότητα σε 22 έμπειρα στελέχη της AB να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν τα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική λήψη μίας σειράς σημαντικών αποφάσεων που αφορούν: στο κατάλληλο εύρος προϊόντων που ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών, στις βασικές αρχές merchandising και πώς αυτές επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αγοράς, στην κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική με βάση τις προτιμήσεις και την ευαισθησία των καταναλωτών ως προς την τιμή και στην κατάλληλη πολιτική προώθησης που μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά.

Δείτε επίσης

MediaNews

Διαδραστικό ρόλο στην εκπομπή θα έχουν και οι τηλεθεατές, καθώς θα μπορούν μέσω poll να συμμετέχουν.

MediaNews

«Θα έπρεπε να έχουμε ασχοληθεί με τον ΟΣΕ. Οι καημένοι οι εργαζόμενοι τα λένε χρόνια», σημείωσε η Τατιάνα Στεφανίδου.

Εφημερίδες

Τι έγραψε η στήλη «Πράκτωρ» των Παραπολιτικών.

MediaNews

Στην έναρξη της εκπομπής «Καλό μεσημεράκι», ο Νίκος Μουτσινάς έκανε γνωστό πως του χρόνου δεν θα κάνει εκπομπή.


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του
Media Member