Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Όπτιμα: Πρώτη σε διαφημιστική δαπάνη στον κλάδο τυροκομικών

Κυρίαρχη σε πωλήσεις τυροκομικών με μερίδιο 14,5% στην ελληνική αγορά είναι η Όπτιμα Α.Ε. -η οποία διακινεί brands όπως τα Ήπειρος, Λεβέτι, Kerrygold, Κατίκι Δομοκού- έναντι 8,6% για τη Friesland Campina, 5,2% για τη Δωδώνη, 3% για τη ΦΑΓΕ, 2,6% για τον Καράλη, 2,3% για την Τυράς, 2,2% για τη Βαλμάς, 1,8% για τη Bel και 1,7% για την Arla.

Η εταιρεία διαθέτει επίσης ισχυρή παρουσία στο βούτυρο με 7,5%, ενώ στις κρέμες γάλακτος Adoro το μερίδιό της υπερβαίνει το 11,5%. Τα παραπάνω αναφέρθηκαν από την εταιρεία, στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα. Παράλληλα η εταιρεία επεσήμανε ότι σε ότι αφορά στη διαφημιστική της δαπάνη στην Ελλάδα, τα 4 στα 10 ευρώ – 38% μερίδιο φωνής – που επενδύονται για τον κλάδο τυροκομικών, αντιστοιχούν σε δικές της δαπάνες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύντομα θα παρουσιάσει το νέο της διαφημιστικό σποτ για το Κατίκι Δομοκού, σε συνεργασία με τη BBDO, στο πλαίσιο επαναλανσαρίσματος στη συνέχεια εκσυγχρονισμού του εργοστασίου στo Δομοκό. Η επένδυση οδήγησε σε πλήρη αυτοματοποίηση και αύξηση της παραγωγικής δυναμικής κατά 40%. Πλέον, έχει τη δυνατότητα να παράγει νέες γεύσεις και συσκευασίες, με στόχο το άνοιγμά της στο εξωτερικό.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου