WFA: Ζητά από τα brands να «πιέσουν» τις πλατφόρμες

Η WFA (World Federation οf Advertisers) απηύθυνε κάλεσμα σε όλα τα brands διεθνώς να φέρουν τις πλατφόρμες social media προ των ευθυνών τους, μετά τις πρόσφατες αποτυχημένες προσπάθειες να καταπολεμηθεί επικίνδυνο και γεμάτο μίσος περιεχόμενο σε αυτές.

Η σχετική ανακοίνωση έγινε κατά την έναρξη του Global Marketer Conference της WFA, που πραγματοποιείται φέτος στη Λισαβόνα. Αν και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αποφασίσουν τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσουν, η WFA καλεί τα μέλη της και όλα τα brand διεθνώς -σαν χρηματοδότες του συστήματος online διαφήμισης- να πιέσουν τις πλατφόρμες να κάνουν περισσότερα, προκειμένου να εμποδίσουν το ενδεχόμενο οι υπηρεσίες και οι αλγόριθμοί τους να αξιοποιούνται από αυτούς που έχουν κακόβουλες προθέσεις.

Η έκκληση αυτή έρχεται μετά από πολλά περιστατικά σε κάποιες από τις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες του κόσμου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα σχόλια παιδόφιλων, που εντοπίστηκαν σε video με παιδιά στο YouTube, η ωραιοποίηση περιεχομένου σχετικά με την αυτοκτονία και τον αυτοτραυματισμό στο Instagram και η ζωντανή μετάδοση (livestreaming) της τρομοκρατικής επίθεσης στη Νέα Ζηλανδία στο Facebook.

To κάλεσμα που απευθύνει η WFA θέλει να καταδείξει το γεγονός πως οι συγκεκριμένες προκλήσεις δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν μεμονωμένα από μία μόνο χώρα, αλλά απαιτούν παγκόσμια δράση.