Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα καμπάνια για την Coca-Cola από την Ogilvy Greece 360

Ένα άδειο, πλαστικό μπουκάλι Coca-Cola έχει πρωταγωνιστή η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy Greece για την Coca-Cola, στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Beaches.

Σκοπός της καμπάνιας, που «τρέχει» σε τηλεόραση, outdoor και digital, είναι να παροτρύνει τους χρήστες να μπουν στο Facebook Messenger της Coca-Cola και να συνομιλήσουν με το chatbot που δημιουργήθηκε για την ενέργεια. Σε αυτό, κάθε χρήστης καλείται να ανεβάσει φωτογραφία του δικού του πλαστικού μπουκαλιού. Μέσω Artificial Intelligence, το chatbot αναγνωρίζει το υλικό του μπουκαλιού και λεπτομέρειες για το περιεχόμενό του.

Όταν πρόκειται για πλαστικό μπουκάλι, παρακινεί το κοινό να επιλέξει σε τι αντικείμενο παραλίας θέλει να ανακυκλωθεί. Στη συνέχεια, ο χρήστης επιλέγει το χρώμα του αντικειμένου και την παραλία στην οποία θέλει να δοθεί ως δώρο. Την επικοινωνία «ντύνει» μουσικά μια νέα διασκευή του «My way» του Frank Sinatra, που δημιουργήθηκε ειδικά για τις ανάγκες της καμπάνιας, ενώ την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions.

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου