Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

OMD: “Global Media Agency της χρονιάς” από το Adweek

Η OMD Worldwide, εταιρεία του Omnicom Media Group κατέκτησε τη διάκριση Global Media Agency της Χρονιάς από το Adweek, κορυφαία κλαδική έκδοση για τα Media και τη Διαφήμιση. Επιλέγοντας την OMD, το Adweek επισήμανε την εντυπωσιακή επίδοση της εταιρείας μετά από ένα πολύ δύσκολο 2017 που είδε το ιστορικά κυρίαρχο media agency να έχει μειωμένη απόδοση σε μια σειρά σημαντικών αξιολογήσεων media agencies. To άρθρο του Adweek αναφέρεται λεπτομερώς στην επιστροφή που επετεύχθη το 2018 – ένα ταξίδι κατά τη διάρκεια του οποίου η OMD κέρδισε και διατήρησε λογαριασμούς αξίας άνω των 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

“Είναι μεγάλη τιμή η διάκριση μας ως Global Media Agency του 2019 από το Adweek. Όχι μόνο γιατί πέρυσι κερδίσαμε περισσότερα από 300 pitches σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές του δικτύου, αλλά γιατί ταυτόχρονα υπερδιπλασιάσαμε το ποσοστό διατήρησης λογαριασμών και βελτιώσαμε σημαντικά τις αξιολογήσεις των πελατών μας για τέσσερις συνεχόμενες φορές μέσα στο 2018. Παραμείναμε επίσης το πιο πολυβραβευμένο media agency στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Όταν τα βάλεις όλα αυτά μαζί, είναι απλά εκπληκτικό”, δήλωσε ο Florian Adamski, Global CEO της OMD. “Αλλά τίποτε από αυτά δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη σκληρή δουλειά, το ταλέντο και την προσαρμοστικότητα των ανθρώπων μας, ούτε χωρίς την εμπιστοσύνη των πελατών και συνεργατών μας. Είμαι απίστευτα υπερήφανος για αυτό που πετύχαμε και προσβλέπω στο να συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτά τα θεμέλια και πέραν του 2019».

Σύμφωνα με το Adweek, η ανάκαμψη ξεκίνησε με τις αλλαγές στην ηγεσία της OMD, αρχικά με το διορισμό του Florian Adamski ως Global CEO στα τέλη του 2017 και στη συνέχεια με τον εμπλουτισμό της ηγετικής ομάδας -τόσο κεντρικά, όσο και περιφερειακά-  με ένα μίγμα αποδεδειγμένα ταλαντούχων στελεχών μέσα από το δίκτυο της Omnicom σε συνδυασμό με σημαντικές προσλήψεις από την ευρύτερη βιομηχανία.

Το «Καλύτερες Αποφάσεις, Ταχύτερα» (“Better Decisions Faster”), έγινε η νέα βασική κατεύθυνση για την επιτυχία της OMD, συνδυάζοντας την υπόσχεση της μάρκας και την ανταγωνιστική της θέση. Για να διασφαλιστεί ότι θα ήταν κάτι παραπάνω από ένα σλόγκαν, αναλήφθηκαν πολυάριθμες πρωτοβουλίες σε παγκόσμιο επίπεδο ώστε να ενισχυθεί κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων της OMD και να πετύχουν οι άνθρωποι της την υλοποίηση της υπόσχεσης της μάρκας.

Το άρθρο συνδέει επίσης την ανάκαμψη της OMD με την εισαγωγή μιας νέας, κοινής τεχνολογικής πλατφόρμας (Omni) και με την ανανεωμένη διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού Μέσων (OMD Design). Το Omni είναι μια people-based precision marketing και insight πλατφόρμα που δημιουργήθηκε από την Omnicom, μαζί με μια νέα διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού Μέσων, το OMD Design. Ο συνδυασμός τεχνολογίας υψηλού επιπέδου και μιας νέας στρατηγικής διαδικασίας, στοχεύει στο να δώσει στην OMD τη δυνατότητα να δημιουργήσει μοναδικές σχέσεις των μαρκών με τους καταναλωτές, που θα αποφέρουν καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Το άρθρο του Adweek καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μετά από χρόνια παγκόσμιας κυριαρχίας και παρά το δύσκολο 2017, η OMD σημείωσε μια πρωτοφανή επιστροφή και είναι και πάλι στην κορυφή!

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου