Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

«Μια θέση στο Τραπέζι, μια θέση στην Κοινωνία»: Χριστουγεννιάτικη καμπάνια από την FoodOn

H μη κερδοσκοπική οργάνωση FoodOn παρουσιάζει μια νέα Χριστουγεννιάτικη καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Μια θέση στο Τραπέζι, μια θέση στην Κοινωνία», επικοινωνώντας με αυτό τον τρόπο στο κοινό τη φιλοσοφία και το έργο της οργάνωσης που έχει ως στόχο την εξάλειψη του κοινωνικού αποκλεισμού, με βάση την τροφή.

Με την ενεργή συμμετοχή αναγνωρίσιμων προσώπων, μεταξύ των οποίων η γνωστή Σεφ Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και ο αγαπημένος ηθοποιός Αντίνοος Αλμπάνης, η FoodOn καλεί όλους μας να κρατήσουμε μια γωνιά στο τραπέζι -και την καρδιά μας- για τους ανθρώπους που βρίσκονται στο περιθώριο και δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές ανάγκες.

Στοχεύοντας σε μια κοινωνία με ίσες ευκαιρίες και μια ζωή με αξιοπρέπεια, η οργάνωση αποσκοπεί στην ενεργοποίηση, την κοινωνική ενσωμάτωση και την ενδυνάμωση των συνανθρώπων μας που ζουν σε συνθήκες φτώχειας, μέσα από δράσεις εκπαίδευσης και αλληλεγγύης. Με το μότο της Τροφή για Νέα Αρχή, η FoodOn, πρεσβεύει ότι «το φαγητό είναι Ζωή, Δράση, Κοινωνικοποίηση, Επαγγελματική Αποκατάσταση».

Η καμπάνια θα τρέξει καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών, μέσα από τα social media της Οργάνωσης (Facebook, Instagram, LinkedIn), καλώντας το κοινό για στήριξη αλλά και συμμετοχή στα προγράμματά της. Με φανταστικές, ασύμμετρες φιγούρες, μεγάλα πιρούνια, κουτάλια και χριστουγεννιάτικα στολίδια που βγάζουν στοργή, αγάπη και μια σύγχρονη, μοντέρνα αισθητική, η εκστρατεία με τη ρετρό-φουτουριστική ματιά, φέρει την υπογραφή της Admine.

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα της FoodOn, όπου ο καθένας μπορεί να στηρίξει το έργο της οργάνωσης.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου