Σε ριζική ανανέωση προχώρησαν οι επιτελείς της κομματικής “Αυγής” τόσο στο ημερήσιο, όσο και στο Κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας. Πλέον το ιστορικό φύλλο της Αριστεράς, δεν θυμίζει σε τίποτα το έντυπο που επί χρόνια κυκλοφορούσε στα περίπτερα. Με πιο λαϊκή σελιδοποίηση στα πρότυπα του “Έθνους” του Ιβάν Σαββίδη, η “Αυγή” προσπαθεί να κερδίσει θέση στον ανταγωνισμό και να ξεπεράσει το όριο των 800 φύλλων. Η “Αυγή” μ αυτές τις πωλήσεις δεν μπορεί να διευρύνει όλο και περισσότερο την μαύρη τρύπα, δυσκολεύοντας περαιτέρω τα οικονομικά της Κουμουνδούρου. Σε κάθε περίπτωση θα είχε εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον να μπορούσε κανείς να ανακαλύψει το “μαγικό” management που ακολουθούν τα media του ΣΥΡΙΖΑ, που ενώ δεν έχουν πωλήσεις, ακροαματικότητα και επισκεψιμότητα, συνεχίζουν κανονικά και με το νόμο την… καριέρα τους.
