Ogilvy και Ikea συμπεριλαμβάνονται στη shortlist των φετινών βραβείων δημιουργικότητας «The One Show», η οποία ανακοινώθηκε πρόσφατα. Συγκεκριμένα, το τηλεοπτικό σποτ της Ikea «Love story», το οποίο δημιούργησε η Ogilvy σε παραγωγή της Foss Productions, συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των shortlist συμμετοχών στην κατηγορία Film, παίρνοντας το «εισιτήριο» για την τελική φάση της διαδικασίας και τη διεκδίκηση ενός από τα βραβεία που θα απονεμηθούν φέτος.
Δείτε επίσης
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Reality
Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου
Radio
Αναλυτικά το πρόγραμμα