Connect with us

Hi, what are you looking for?

Τηλεθέαση

Βραδινή τηλεθέαση: Το “Τσαντίρι” πήρε κεφάλι και έδωσε ρυθμό στη βραδιά

Δείτε αναλυτικά τα νούμερα

Η εικόνα της βραδινής τηλεθέασης έδειξε ένα κοινό που δεν αρκείται πια σε απλή ψυχαγωγία. Αναζητά ρυθμό, συναίσθημα και λόγο να μείνει σε ένα πρόγραμμα. Άλλοι κέρδισαν τη βραδιά με άνεση, άλλοι κράτησαν ισορροπίες και κάποιοι πέρασαν σχεδόν απαρατήρητοι, χωρίς να αφήσουν έντονο αποτύπωμα.

Η prime time ζώνη είχε ξεκάθαρο πρωταγωνιστή. Το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» λειτούργησε ως το κεντρικό σημείο αναφοράς της βραδιάς, με το κοινό να δείχνει πως όταν η σάτιρα συνδυάζεται με γνώριμη υπογραφή και ρυθμό, μπορεί να κυριαρχεί στη συζήτηση. Ήταν από τις επιλογές που κράτησαν σταθερά το ενδιαφέρον και έδωσαν παλμό στο πρόγραμμα της νύχτας.

Στη μυθοπλασία, ο «Άγιος Έρωτας» και το «Να μ’ Αγαπάς» συνέχισαν να παίζουν δυνατά στο συναίσθημα, επιβεβαιώνοντας ότι το δράμα εξακολουθεί να βρίσκει ανταπόκριση. Το «Vinylio» κινήθηκε με σταθερότητα και ξεκάθαρη ταυτότητα, ενώ «Το Σπίτι Δίπλα στο Ποτάμι» παρέμεινε μια ήρεμη, ασφαλής επιλογή για όσους δεν αναζητούσαν εντάσεις.

Το «Greece’s Next Top Model 2025» κράτησε επαφή με το κοινό του, χωρίς όμως να δημιουργήσει έντονο buzz, ενώ το «Τότε και Τώρα» κινήθηκε πιο διακριτικά, χωρίς να μπει στο επίκεντρο της βραδιάς. Πιο πίσω έμειναν το «Grand Hotel» και τα «Παιχνίδια Εκδίκησης», που δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν, όπως και το «Καλά θα πάει κι αυτό», το «Real View» και η «Αποδελτίωση», τα οποία πέρασαν σχεδόν αθόρυβα από τη ζώνη.

Ήρεμο κλείσιμο χωρίς μεγάλες συγκινήσεις

Στη late night ζώνη, η διάθεση άλλαξε. Το κοινό έδειξε ότι αναζητά χαλάρωση και γνώριμες εικόνες, με την ελληνική ταινία «Καρδίτσα forever» να λειτουργεί ως άνετο κλείσιμο της ημέρας. Η «Νύχτα Αποκαλύψεων» κράτησε τη δική της σταθερή βάση, απευθυνόμενη σε κοινό που επιλέγει πιο συζητησιακό περιεχόμενο. Η ξένη ταινία «Darkest Hour» και το «Prime Time» κινήθηκαν χωρίς ένταση, ενώ πιο χαμηλά έμειναν το «Κοινωνία Άνω Κάτω» και «Το Παιδί», ολοκληρώνοντας τη βραδιά χωρίς να αλλάξουν τη συνολική εικόνα.

Το prime time είχε ξεκάθαρους νικητές και σαφή διάθεση από το κοινό, ενώ το late night λειτούργησε περισσότερο ως χαλαρό επίλογος. Η σάτιρα και το συναίσθημα κέρδισαν, η ουδετερότητα πέρασε χωρίς αντίκτυπο.

Δείτε αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης της Τετάρτης 17/12

PRIME TIME

  • Αλ Τσαντίρι Νιουζ – MEGA – 20,6% / 21,3%
  • Άγιος Έρωτας – ALPHA – 16,3% / 20,6%
  • Να μ’ Αγαπάς – ALPHA – 14,8% / 24,9%
  • Vinylio – ANT1 – 14,8% / 12,8%
  • Το Σπίτι Δίπλα στο Ποτάμι – ALPHA – 11,3% / 14,2%
  • Greece’s Next Top Model 2025 – STAR – 11,2% / 8,2%
  • Τότε και Τώρα – ΣΚΑΪ – 11,3% / 8,2%
  • Grand Hotel – ANT1 – 9,0% / 14,2%
  • Παιχνίδια Εκδίκησης – ANT1 – 6,4% / 10,3%
  • Καλά θα πάει κι αυτό – ΕΡΤ1 – 2,6% / 1,8%
  • Real View – OPEN – 1,8% / 1,8%
  • Αποδελτίωση – ΕΡΤ3 – 0,3% / 0,4%

LATE NIGHT 

  • Ελληνική ταινία «Καρδίτσα forever» – MEGA – 13,2% / 13,4%
  • Νύχτα Αποκαλύψεων – ANT1 – 11,4% / 15,9%
  • Ξένη ταινία «Darkest Hour» – STAR – 8,5% / 6,8%
  • Prime Time – ΣΚΑΪ – 7,3% / 5,4%
  • Ελληνική ταινία «Έλα ν’ αγαπηθούμε ντάρλινγκ» – ALPHA – 4,6% / 6,1%
  • Κοινωνία Άνω Κάτω – OPEN – 3,8% / 4,7%
  • Το Παιδί – ΕΡΤ1 – 2,6% / 2,4%

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί