Η ένταση στη σειρά «Το Σπίτι Δίπλα στο Ποτάμι» ανεβαίνει συνεχώς, καθώς νέοι χαρακτήρες κάνουν την εμφάνισή τους, παλιές ιστορίες επανέρχονται στο προσκήνιο και οι σχέσεις δοκιμάζονται πιο σκληρά από ποτέ. Κάθε επεισόδιο μοιάζει να φέρνει και μια νέα ανατροπή, με τους ήρωες να βρίσκονται σε ένα επικίνδυνο σταυροδρόμι όπου οι επιλογές τους καθορίζουν την πορεία όλων.
Η Πολυξένη περνά μια περίοδο γεμάτη ένταση και ανασφάλεια. Η ήσυχη καθημερινότητά της ανατρέπεται όταν ο μυστηριώδης Ηλίας Αρώνης εμφανίζεται ξαφνικά στη ζωή της, προκαλώντας ένα ντόμινο αντιδράσεων. Σύμφωνα με τον Τηλεθεατή, ο άντρας την προσέγγιζε εδώ και καιρό διακριτικά και τώρα αποφασίζει να κάνει το επόμενο βήμα, εκφράζοντάς της ανοιχτά τον θαυμασμό του. Η πρώτη τους συνάντηση, όμως, εξελίσσεται άσχημα: η αμηχανία της Πολυξένης δημιουργεί ένταση στο γύρισμα της ταινίας, φέρνοντας την ίδια σε δύσκολη θέση και εντείνοντας το ήδη ψυχρό κλίμα στο συνεργείο. Τα γεγονότα την επηρεάζουν τόσο έντονα, που αποφασίζει να εγκαταλείψει την προσπάθειά της να εισαχθεί στη Σχολή του Εθνικού, ανακοινώνοντας την απόφασή της στη Μάρθα και τον Στάθη.
Παράλληλα, στον Πειραιά εξελίσσονται άλλες ιστορίες. Η Μαγδαληνή και η Θεοδώρα επισκέπτονται τους Σκλαβοδήμους, μόνο και μόνο για να διαπιστώσουν ότι ο Ιάκωβος λείπει, γεγονός που πυροδοτεί αναστάτωση. Η Θεοδώρα, ενθουσιασμένη με τον Οδυσσέα, τον συγκρίνει με τον Γεράσιμο και στη συνέχεια πιέζει τον Ιάκωβο να της αποκαλύψει σε τι πραγματικά εργάζεται. Εκείνος αποφεύγει προσεκτικά να της απαντήσει, γεγονός που αυξάνει τις υποψίες της. Λίγο αργότερα, η Μαγδαληνή συναντά την Τζένη έξω από τη σχολή της. Αν και αρχικά κρατά αποστάσεις, στη συνέχεια μαλακώνει και την προσκαλεί στο σπίτι του Οδυσσέα, δείχνοντας πως θέλει να την γνωρίσει καλύτερα.
Το Σπίτι δίπλα στο Ποτάμι: Η Ασπασία εγκαταλείπει τα πάντα και φεύγει με τον Λεωνίδα
Στη ζωή της Ασπασίας, τα γεγονότα παίρνουν δραματική τροπή. Αποφασίζει να κάνει ένα βήμα που κανείς δεν περίμενε: να αφήσει τον Σταύρο και τα παιδιά πίσω της για να ακολουθήσει τον Λεωνίδα στη Ρόδο. Για εκείνη, αυτή η φυγή μοιάζει σαν μια δεύτερη ευκαιρία – έστω κι αν την πληρώνουν όλοι γύρω της. Ο Σταύρος μένει συντετριμμένος και βρίσκει διέξοδο στο αλκοόλ, όπως αναφέρει ο Τηλεθεατής, την ώρα που η ζωή συνεχίζει να φέρνει ανατροπές και σε άλλα μέτωπα. Ο Απόστολος προσπαθεί να ξαναπλησιάσει τη Μελισσάνθη προτείνοντάς της μια βόλτα στο Λαγονήσι, αλλά εκείνη αρνείται, καθώς το έχει συνδέσει πλέον με τον Άγγελο. Αργότερα, όμως, ενδίδει στον νεαρό αρχιτέκτονα, και οι δυο τους καταλήγουν να περάσουν μια παθιασμένη στιγμή στην κουζίνα — μέχρι που εμφανίζεται ξαφνικά η Θεοδώρα.
Η μητέρα της ασκεί πίεση για το ζήτημα του παιδιού, αναγκάζοντας τη Μελισσάνθη να παραδεχτεί, με δάκρυα στα μάτια, πως εκείνη και ο Απόστολος δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδί. Παρ’ όλα αυτά, η Θεοδώρα επιμένει να της υπενθυμίσει ότι πρέπει να μείνει δίπλα στον άντρα της, ανεξάρτητα από τις δυσκολίες. Δίπλα σε όλα αυτά, η Ασπασία προσπαθεί να πείσει τον Λεωνίδα να επιστρέψει στη μουσική σκηνή και του υπόσχεται ότι θα πάρει την ορχήστρα μαζί της στο καινούργιο τους ξεκίνημα στη Ρόδο. Όταν όμως του αποκαλύπτει ότι τον βλέπει μόνο φιλικά, εκείνος κάνει πίσω — μόνο για να του αποκαλύψει αργότερα η Νινή ότι ο Λεωνίδας είναι χρόνια ερωτευμένος μαζί της.