Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Eurovision 2026: Νέο look για τα 70 χρόνια – Κάνει πρεμιέρα η “Καρδιά Χαμαιλέων”

Η επετειακή ταυτότητα της Eurovision, παρουσιάστηκε ενόψει της διοργάνωσης στην Αυστρία το 2026

Η Eurovision γυρίζει σελίδα και μπαίνει επίσημα στη ζώνη των 70ών της γενεθλίων με μια φρέσκια, καθαρή οπτική ταυτότητα. Από σήμερα, ο διαγωνισμός παρουσιάζει το ανανεωμένο λογότυπο του, στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 70 χρόνια του θεσμού που θα τιμηθούν το 2026, χρονιά κατά την οποία η επετειακή διοργάνωση θα φιλοξενηθεί στην Αυστρία – έπειτα από τη νίκη του JJ στη Βασιλεία το 2025 με το τραγούδι «Wasted Love».

 

Eurovision 2026: Οι 2 πόλεις της Αυστρίας που διεκδικούν τη διοργάνωση – Πότε θα ανακοινωθεί η απόφαση

 

Ο οπτικός ανασχεδιασμός αγγίζει την καρδιά του brand: το λογότυπο που συνοδεύει τη Eurovision από το 2004 (και είχε τροποποιηθεί το 2014) απλοποιείται και μετατρέπεται σε ενιαίο σήμα. Η αναγνωρίσιμη «καρδιά» διατηρείται ως το κεντρικό σύμβολο, αποκτώντας όμως ακόμη πιο έντονη παρουσία και ευκρίνεια στη σύγχρονη, ψηφιακή χρήση.

Eurovision 2026: Το νέο λογότυπο του διαγωνισμού 

Μαζί με το βασικό σήμα, παρουσιάστηκε και ένα νέο ανεξάρτητο σύμβολο, η «Καρδιά Χαμαιλέων» (Chameleon Heart). Πρόκειται για τη «συναισθηματική πυξίδα» του θεσμού: ένα στοιχείο που απορροφά πολιτισμικές και μουσικές επιρροές και προσαρμόζεται κάθε φορά στην ταυτότητα της διοργανώτριας χώρας ή στον χαρακτήρα του καλλιτέχνη, παραμένοντας πιστό στον πυρήνα της Eurovision.

Το πρώτο δείγμα εφαρμογής της νέας ταυτότητας έρχεται με το επετειακό εικονίδιο «70». Η «καρδιά των 70» συντίθεται από 70 στρώσεις – καθεμία αφιερωμένη σε ένα έτος γεμάτο τραγούδια, λάμψη και αναμνήσεις που ενώνουν εκατομμύρια θεατές σε όλη την Ευρώπη και, πλέον, σε όλον τον κόσμο. Με φόντο μια χρονιά που θα είναι αφιερωμένη στην ιστορία του διαγωνισμού, οι αναδρομές και οι δημιουργικές αναφορές στο παρελθόν αναμένονται να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Η ΕΡΤ προχωρά σε Εθνικό Τελικό για την Eurovision 2026

 

Ο Martin Green CBE, Διευθυντής του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, σημείωσε με νόημα: «Ο Διαγωνισμός της Eurovision είναι πάντα μια διαδικασία εξέλιξης, μουσικά, πολιτισμικά και δημιουργικά. Αυτή η ανανέωση τιμά 70 υπέροχα χρόνια και ταυτόχρονα οδηγεί το brand σε ένα συναρπαστικό μέλλον. Είναι τολμηρό, παιχνιδιάρικο και γεμάτο καρδιά, ακριβώς όπως ο διαγωνισμός. Είμαστε περήφανοι που το παρουσιάζουμε στον κόσμο».

Και συνέχισε: «Το νέο μας λογότυπο και η οπτική ταυτότητα σχεδιάστηκαν για να κάνουν το brand της Eurovision πιο ξεκάθαρο στις ψηφιακές πλατφόρμες, να ενώσουν τα διάφορα projects μας κάτω από την ίδια στέγη και να προστατεύσουν την ταυτότητα του θεσμού παγκοσμίως για τα μέλη της EBU, καθώς ο διαγωνισμός προσελκύει συνεχώς νέο κοινό από κάθε γωνιά της γης. Θα αρχίσετε να βλέπετε περισσότερα στοιχεία από αυτή τη νέα ταυτότητα καθώς προχωράμε προς τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2026 – και θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις και δραστηριότητες που θα γιορτάζουν τα 70 χρόνια “Ενότητας μέσω της Μουσικής”, τους επόμενους μήνες».

Με το βλέμμα στραμμένο στην Αυστρία και τη νέα οπτική γλώσσα να «ντύνει» όλα τα επίσημα assets, η Eurovision μπαίνει δυναμικά στην επόμενη δεκαετία της, ισορροπώντας παράδοση και ανανέωση.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί