Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Lenovo: Νέα παγκόσμια καμπάνια για το brand

Η Lenovo λάνσαρε τη νέα της παγκόσμια καμπάνια για το brand της, προσπαθώντας να δείξει τη δύναμη της έξυπνης τεχνολογίας στη δημιουργία ενός πιο διαφοροποιημένου και δυναμικού κόσμου, που ενισχύει την ανθρώπινη εμπειρία.

Σχεδιασμένη να παρουσιαστεί σε 12 διαφορετικές αγορές και 14 διαφορετικές γλώσσες, θα πλαισιωθεί από διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους, στον κινηματογράφο, την τηλεόραση όπως επίσης σε ψηφιακά και κοινωνικά δίκτυα, ανάλογα με την περιοχή απήχησης. Βασικές αγορές περιλαμβάνουν την Κίνα, τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Ρωσία, την Ιαπωνία, την Ινδία, τη Βραζιλία και το Μεξικό.

Σκηνοθετημένη από τον Ben Tricklebank στα στούντιο της εταιρείας παραγωγής Furlined, η καμπάνια περιλαμβάνει ιστορίες για το πώς οι πελάτες μεταμορφώνουν τον κόσμο και πώς η Lenovo τους βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση. Από την υγειονομική περίθαλψη έως τη μηχανική και τα μηχανοκίνητα αθλήματα, υπάρχουν εντυπωσιακά διαφορετικές προκλήσεις, οι οποίες όμως συνδέονται μεταξύ τους

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί